eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ای کاش کسی می آمد و غم ها را از قلب اهالی زمین بر میداشت !.
و روح من در هیاهوی مغزم جان خواهد سپرد.
اما من روزی زندگی واقعی‌ام را لابه‌لای یکی از رویاهایم گم کردم.
کاش میشد از آنهایی که دنیا را ترک کرده اند بپرسیم آیا اندوه ‌پایان یافت ؟!
همه‌ی ما یک گوشه از این دنیا خاطره‌ای ساخته‌ایم که از عهده‌ی خراب کردنش برنمی‌آییم . . .
نمی‌گریم برای عمر از کف رفته‌ام، اما به حال آرزوهای محال خویش می‌گریم.
فکر کردن برایم دردناک بود ‌، انگار خنجری‌ را در ذهنم فرو کرده بودند . . .
میگفت: هیچکس دوستمان ندارد ، فقط به ما عادت کرده‌‌اند ، چند روز نباشیم این عادت را هم ترک میکنند ، میروند و به کس دیگری عادت‌میکنند ‌؛ به همین سادگی:)))
باز هم می نویسم ؛بگذار یکی یکی را از مغزم به روی کاغذ بیاورم، شاید رهایم کنند این موریانه ها که شب ها رگ و پی ام را با چوب های پوسیده اشتباه گرفته اند، هرچند در این سن حس پوسیدگی دارم !
آنقدر خسته ام که می‌خواهید بروید فقط در را محکم نبندید به ولله سرم درد دارد .