eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
من میتونم با صدتا آدمی که نگات می‌کنن بجنگم، اما زورم به اون آدمی که تو نگاش می‌کنی نمیرسه:))!
سلام
وقتی به این فکر میکنم یه روزی شاد بودم ، بیشتر غمگین میشم .
‏انگار تمام آنچه دوست داشته‌ام، از من دزدیده‌اند و حتی اگر تمام آن را به من بازگردانند، کافی نخواهد بود:)
چیزی نیست که بشود با قرص و آمپول و نمی‌دانم قدم‌زدن کنار خیابان یا روشن‌کردن یکی دو سیگار کاریش کرد ؛ اینجا، باور کنید من گاهی دیگر انگار نمی‌توانم نفس بکشم . . .
گاهی اوقات یک چیز کوچک یا اتفاقی ناچیز، جرقه‌ای می‌شود تا آدم تمامِ دردهای زندگی‌اش را یک‌جا گریه کند !.
و من و خیال او تنها مانده بودیم ؛
من تمامِ فاصله‌ها را در دلتنگی‌‌ام زیسته‌ام.
میگفت: این که میگن میگذره هیچ دردی رو از دردهای آدم دوا نمی کنه! ما که میدونیم میگذره، اما نمی‌خوایم "اینجوری"بگذره..
«من هم برای من نمانده است!»
در من مرگی می‌رقصد که با زندگی دست به یکی کرده زنده زنده تمامم کند...