eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
-و من دلم برای حالی که برای کسی مهم نیست می‌سوزد؛
چیزی نیس فقط.. ‏من یخورده زندگی تو مشکلاتم دارم.
‌پايانى براى قصه‌ها نيست. خسته‌ام از جنس قلابى آدم‌ها. دار ميزنم خاطرات كسى را كه مرا آزرده حالم خوب است اما گذشته‌ام درد می‌كند!
هنوز ایستاده‌ایم، حتی وقتی که زانو زده‌ایم. حتی وقتی داخل استخوان‌هایمان اندوه کاشته‌اند. حتی وقتی که دیگر نفس تازه‌ای به ریه‌هایمان نمی‌رسد؛
زندگیم یه جوری شده انگار شب و وسط جنگل با یه درصد شارژ گیر کردم و اونیم که، بهش زنگ میزنم خاموشه...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قلب‌های زیبا شکسته میشن، درست همونطور که گل های زیبا چیده میشن:))!
سلام
ما آدمها پر از حسرتیم، برای آخرین بار هایی که فکرشو نمی‌کردیم اخرین بار باشه.
‏و از خطاهای بزرگم آن بود ، ک لحظات دلخوشی را سرسری می‌گذراندم ، اما غم و اندوه را با همه‌ی وجود زندگی می‌کردم .
میگفت: آیا فکر میکنی به همین سادگی است که برای رهایی از یک زخم، آن را ببندی؟!