eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
امکان زیستن هست، ولی اینگونه زیستن زندگانی نیست !
در رگهایش، سکوت جریان داشت؛
او ترکمان نکرد ، کوچ کرد ؛ در کوچ کردن حُزنِ عمیقی پنهان است.
میگفت: زندگی خیلی وقته تموم شده ، فقط تظاهر میکنیم که داریم زندگی می‌کنیم...
همه آدما بعد یه انتظارِ طولانی اون آدمِ سابق نمیشن !
سلام بر کسانی که شب‌های فراوان، تکیه‌گاه افراد بسیاری بودند، اما در شب‌های تنهایی خود، هیچ تکیه‌گاهی جز تنهایی نداشتند:))
به هر کسی نتوان گفت شرح قصه‌ی خویش؛
- مگر چند بار در زندگی پیش می‌آید که آدم چیزی را عمیقاً بخواهد؟
کاش میشد روی پیشونیم بنویسم: من اخیرا بسیار شکننده و به تار مو وصلم ، لطفا در برخورد و رفتار با من نهایت دقت را داشته باشید.
‹اغمــٔـا›
؛
او را خوب میشناختم،همیشه در خیابان ها و کوچه پس کوچه های مغزم قدم میزد و حسابی افکارم را بهم میریخت،گهگاهی ام شیطنش گل میکرد و بی هوا سنگی به دریچه ی قلبم پرتاب میکرد و فرار میکرد،مختصر بگویم آشنایی غریبه بود که فرصت زندگی کردن را از من گرفته بود.