eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ك با چیزی بیش از توانم درگیر بوده‌اَم ‌؛
- گویا زخم روح را با زخم بریدگی ناشی از لبه کاغذ اشتباه گرفتند .
و بجای زندگی در آغوش مرگ پنهان شده بودیم.
‹اغمــٔـا›
دردیست‌ به‌ جانم‌ ولی‌ نیست‌ طبیبی پنهان‌ شده‌ در‌ خنده‌ی‌ من‌ بغض‌ عجیبی . .
هرگوشه ی این شهر کسی خواب ندارد ؛ درگیرِ همانی که آسوده به خواب است . .
و شب همچون عمرِ مُردگان بلند است .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‌شاعران دروغگویانی بزرگ هستند، عشق جز درد چیزی نبود:))!
سلام
آدم ها خسته که شدند ؛ بی صدا تر از همیشه می روند! احساسشان را بر می دارند و پاورچین پاورچین ، دور می شوند ! آدم ها هر چقدر هم که صبور باشند؛ یک روز صبرشان لبریز می شود،کم می آورند ، همه چیز را به حالِ خود می گذارند و می روند... همان هایی که تا دیروز ، دیوانه وار ،برایِ ماندن می جنگیدند، همان هایی که سرشان برایِ مهربانی و هم صحبتی درد می کرد؛ سکوت می کنند،بی تفاوت می شوند، و جوری می روند؛که هیچ پلی برایِ بازگشتشان ، نمانده باشد . . . آدم ها به مرزِ هشدار که رسیدند ؛ آدمِ دیگری می شوند .
و فراموشی دروغیست که مغز از قلب می‌خواهد باورش کند'
"ما در غَم های خود غرق شدیم"