میگفت: دیگه یهطوری شده که موقع دلداری دادن
خجالت میکشی بگی درست میشه غصه نخور:)))
مرگ، یک بار رخ نمیدهد
زیرا همهی ما هر روز چند بار میمیریم
هر بار که با آرزوها علایق و پیـوندهای خود
وداع میکنیم، میمیریم…
من دیگه اون منِ سابق نیستم .
انقدر آشفتم که حتی چشم های خستم
این وجودِ لعنتی رو تشخیص نمیدن .
‹اغمــٔـا›
یک جمله عمیق...
درصد کمی از انسانها نود سال زندگی میکنند .
مابقی یک سال را نود بار زندگی میکنند !