‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش وسط این زندگی یه اتفاق خوب یهو پاش پیج میخورد و میوفتاد:))!
میدانی؛ من خواب را دوست دارم
هرگاه که بیدارم زندگیام تمایل عجیبی به فروپاشی دارد!
️نمی دانم که آیا این اندوه است
که ما را به تفکر وا می دارد
یا تفکر است که ما را اندوهگین می کند.
من احساس میکنم همه؛ خود جعلیشون
رو نشون میدن. همه ی ما تو عمق وجودمون خراب و داغونیم. فقط بعضیامون میتونیم اینو بهتر از بقیه پنهون کنیم .