eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
در تکاپوی زندگی پا روی پا بینداز گذشتگان تو چ کردند ک حالا تو کنی؟
بهت نیاز دارم مث اون پیر‌زنی که دارو هاشو پیدا نکرد و مُرد:)))
زیاد تو خاطرات دیگران کنجاوی نکنین، چون در خاطرات هر شخص چیزایی هست که حتی میترسه اونارو برای خودش آشکار کنه!
کاش یه مغازه بود این دوروبرا آدم میرفت به صاحب مغازه میگفت: بي زحمت یه کم " خیال خوش " میخوام . ببخشید این " خنده ها از ته دل " چندن؟ آقا ببخشید! این " آرامشا " لحظه اي چند؟ این " بي خیالیا "که میپاشن رو زندگي مشتي چند؟ یکم “ حال خوب ” میخواستم دارید؟
تا میتونید نفهمید فهمیدن درد داره . . .
بال هایمان را چیدند و گفتند : پرواز بلد نیست!
گذشته ها همیشه ام ک نگذشته بعضی وقتا خِرتو گرفته ول نمیکنه .
حواست باشه، وقتی ناراحتش کردی و اون "خندید" فقط داره سعی میکنه بغضش نترکه وگرنه دیوونه که نیست وقتی قلبش شکسته ناراحت نشه!؟
می‌بویی آن شکوفه‌ی غم را تا شعر تازه‌ایی بنویسی . . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
حال دلت رو به بودن و نبودن آدما گره نزن آدمها به واسطه شرایط گاهی هستند گاهی نیستند:))!