eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تکلیفم مانند کبریت های خیس است، هیچگاه روشن نمیشود.
جسمی در اینجا ؛ و قلبی در آنجا ؛ و خیالی بسیار دور"
کاش دو نفر بودم. یه نفری ادامه دادن سخته.
گفت ‌: برو زیر آفتاب بنشین و فراموش کن، من زیر آفتاب نشستم و همه چیز یادم آمد .
من به تنگ آمده‌ام از همه چیز؛ بگذارید هواری بزنم!
دراین دیار ‏در غربتی به وسعت اندوه و انتظار ‏ما با زمان به سوی فنا کوچ می کنیم ‏بی هیچ اشتیاق ‏بی هیچ یادگار.
زار میزند به تنمان زندگی ، میان این همه بیهودگی لا علاج ؛
و در من خیابانیست، که هیچکس از آن عبور نمیکند. . .
روحم را میتوانم به دستان پیرمردی که سال‌ها حمالی کرده است تشبیه کنم، همانقدر خسته‌و چروکیده:)
نمیدانم کجا و برای چه می‌روم و راه را گم کرده‌ا‌م ، ترسیده به سمتِ جلو گام برمیدارم و هیچ از مقصد نمیدانم ، ترسم رسیدن به کوچه‌های بن‌بست و ماندن در شب های تار است ، آه عزیزِ من ؛ ای‌کاش در روزگارِ بهتری میزیستیم ، ما همگی حیف بودیم .