آدمای زندگی من جایی نرفتن؛
جمله شدن توی متنایی ك مینویسم،
غم شدن رفتن تو قلبم،
آهنگهای غمگین پلیلیستم شدن،
دلیل شب نخوابیدنا شدن.
هیچجا نرفتن !
- کجایند کسانی ک چون جانمان گرانبها
بودند و حالا تنها غمشان در ما ریشه زده است ..
مهم نیست چقدر به دیگران نزدیکیم ،
مهم این است کە هر کس باید به تنهایی با زندگی روبرو شود .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
عاشق کسانی باشید که شما را دیدند زمانی که برای هرکس دیگری ناپیدا بودید:))!