eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمای زندگی من جایی نرفتن؛ جمله شدن توی متنایی ك می‌نویسم، غم شدن رفتن تو قلبم، آهنگ‌های غمگین پلی‌لیستم شدن، دلیل شب نخوابیدنا شدن. هیچ‌جا نرفتن !
من در آرزوی هیچ آسایشِ دیگری، جز آسایش خوابِ مرگ نیستم ؛
همه چی فقط اولش ترس داره.
من؟ نمیدونم شاید فقط یه جسم. فکر میکنم خیلی وقته مردم.!
- کجایند کسانی ک چون جانمان گرانبها بودند و حالا تنها غمشان در ما ریشه زده است .‌.
مهم نیست چقدر به دیگران نزدیکیم ، مهم این است کە هر کس باید به تنهایی با زندگی روبرو شود ‌.
بعداز نیمه شب همه چیز ارام میگیرد بجز قلب ها؛
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
عاشق کسانی باشید که شما را دیدند‌ زمانی که برای هرکس دیگری ناپیدا بودید:))!
سلام
مردم، جهنمِ ما هستند‌.