- کجایند کسانی ک چون جانمان گرانبها
بودند و حالا تنها غمشان در ما ریشه زده است ..
مهم نیست چقدر به دیگران نزدیکیم ،
مهم این است کە هر کس باید به تنهایی با زندگی روبرو شود .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
عاشق کسانی باشید که شما را دیدند زمانی که برای هرکس دیگری ناپیدا بودید:))!
کاش آدم اگه قراره
ضربه بخوره، بخوره اما هیچوقت نفهمه از کی خورده بعضی وقتا اینکه میفهمیم آدمیکه هیچوقت انتظارشو نداشتیم بهمون
ضربه زده بیشتر داغونمون میکنه..