eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواهد خودم را از تنم در بیاورم بشورم بچلانم و روی طناب حیاطمان پهن کنم‌فردا بیایم و ببینم که مرا باد با خود برده است..
لبخندش در آینه تَرَک می‌خورد !
چرا که، آینه های شکسته انعکاسی است از چهره های واقعی درون ما:))
اونجا که میگه: "موندم قهوه‌ام رو بخورم یا خودم رو بکشم″
منم پر افتاده ی پرنده ای که پرواز کرده است .
‌من از تو خیلي تنها ترم تو حداقل منو داشتي ، من تو رو هم نداشتم:))))
ولی من نصف زندگیم صرف این شد که به آدمای مهم زندگیم بفهمونم با من نجنگ من دشمنت نیستم.
حال که از ساده ترین چیز ها متاثر میشوی بسی رنج خواهی برد دوست من این جهان با آدم های بسیار حساس سر سازگاری ندارد ..
- و اینجا مردم همچنان به دلداری های توخالی خود ادامه میدهند .
توییت امشب: