اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشه ی غم و درد، برگای بی خوابی و دلتنگی، ساقه ی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید...
شازدهکوچولوپرسید:چرا آدما وقتی میفهمنبودنشون باعث دلگرمیته خودشونو ازت دریغ میکنن؟
روباهگفت: خب بالاخره یجایی باید معلوم بشه که آدم نیستند؛