eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‏بدترین حالت موقعیه که خودت خوب نیستی میخوای حال یکی رو خوب کنی و چیزایی میگی که خودتم میدونی همش حرفه !
اینک از تمام من تنها تکه ای خاکی و خونی باقیمانده . . .
من درون خود حبس شده ام، من مرده ام ؛
خود ِجناب شهریار هم وقتی نوشت : تو بمان و دگران‌ ، وای به حال دگران بعدش روشو برگردوند و زیر لب گفت : دل شکسته و اشک روان . . گواهت بس که خوش به حال دگران:))))
عمیقا دلم میخواد فراموشی بگیرم هیچ کس و هیچ چیز یادم نیاد .
از یجایی به بعد فقط دلتنگ خودت میشی، همونی که حتی یادت نمیاد کی و کجا جا گذاشتیش .
گاهی آدم می‌ماند بین ماندن و نماندن، به رفتن که فکر میکنی اتفاقی می افتد که منصرف میشوی، میخواهی بمانی ولی رفتاری میبینی که انگار باید بروی و این بلاتکلیفی خودِ جهنم است:))
ما‌ آدما خیلی وقتا احساساتمون و به قدری عمیق‌ مخفی میکنیم‌ که خودمونم یادمون‌ میره، چی بود‌ و کجا دفنش کردیم ...
-سالها ناگفته ماند این شرح درد.!
ترسم چو باز گردی از دست رفته باشم ؛