eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی آدم می‌ماند بین ماندن و نماندن، به رفتن که فکر میکنی اتفاقی می افتد که منصرف میشوی، میخواهی بمانی ولی رفتاری میبینی که انگار باید بروی و این بلاتکلیفی خودِ جهنم است:))
ما‌ آدما خیلی وقتا احساساتمون و به قدری عمیق‌ مخفی میکنیم‌ که خودمونم یادمون‌ میره، چی بود‌ و کجا دفنش کردیم ...
-سالها ناگفته ماند این شرح درد.!
ترسم چو باز گردی از دست رفته باشم ؛
یه روزیم همه ی این داستانایی که الان درگیرشیم تموم میشه! چی میمونه؟! ماهایی که کل وجودمون خراش برداشته..
نه طاقت خاموشی و نه میل سخن دارم.
من زندگی می‌کنم، برای این که زودتر این بار را به مقصد برسانم. نه برای این که زندگی را دوست دارم: ).
به آن بخش از وجودم پناه بردم که هیچکس را دوست نداشت و در همان‌جا تا ابد پناه گرفتم ؛
و کالبدی پر از حس های دفن شده. . .
گفتم : کجا میشود پیدایت کرد؟! تلخندی زد و گفت : در میان دردهایم..