وصیت کردهام بعد از مرگم،
همراه من
دو فنجان چای هم دفن کنند!
شاید صحبتهای من با خدا به درازا کشید ..
بههرحال دلخوریها کم نیست:))
نمیخوای معذرت خواهی کنی؟
جوکر:چرا باید واسه رفتار خشنم معذرت خواهی کنم؟اونایی که منو به اینجا رسوندن هیچوقت ازم معذرت خواهی کردن ؟
یه جایی تو شازده كوچولو میگه: آخرشم اونایی واسم ميمونن که اصلا روشون حساب باز نکرده بودم و گذاشته بودمشون حاشیه ی زندگیم. روباه روزنامه روى ميز رو برداشت عينكشو زد و گفت: اوناهم منتظرن بیاریشون وسط که برن:)