eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها سعادت بشر در این است که اصلا متولد نشود.
وصیت کرده‌ام بعد از مرگم، همراه من دو فنجان چای هم دفن کنند! شاید صحبت‌های من با خدا به درازا کشید .. به‌هرحال دلخوری‌ها کم نیست:))
از محبت خارها تیغ میشوند؛
جایی درونم جایی کهنه در من از اندوهِ زیاد زخمی‌ست و بند نمی‌آید...
در نهایت کی کنارت موند؟ +خودم، غَمم و نیمه‌ی تاریک وجودم !
نمیخوای معذرت خواهی کنی؟ جوکر:چرا باید واسه رفتار خشنم معذرت خواهی کنم؟اونایی که منو به اینجا رسوندن هیچوقت ازم معذرت خواهی کردن ؟
یه جایی تو شازده كوچولو میگه: آخرشم اونایی واسم ميمونن که اصلا روشون حساب باز نکرده بودم و گذاشته بودمشون حاشیه ی زندگیم. روباه روزنامه روى ميز رو برداشت عينكشو زد و گفت: اوناهم منتظرن بیاریشون وسط که برن:)
ف‍ری‍ادی‌ پ‍ش‍ت‌ ح‍ن‍ج‍ره‌ ی‌ خ‍ام‍وش !
میگفت: حافظه ، بزرگترین بدبختیِ بشره .
کاش یه نفر بیاد محکم بزنه تو گوشم بگه : نترس همش یه کابوس بود ..