eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیخوای معذرت خواهی کنی؟ جوکر:چرا باید واسه رفتار خشنم معذرت خواهی کنم؟اونایی که منو به اینجا رسوندن هیچوقت ازم معذرت خواهی کردن ؟
یه جایی تو شازده كوچولو میگه: آخرشم اونایی واسم ميمونن که اصلا روشون حساب باز نکرده بودم و گذاشته بودمشون حاشیه ی زندگیم. روباه روزنامه روى ميز رو برداشت عينكشو زد و گفت: اوناهم منتظرن بیاریشون وسط که برن:)
ف‍ری‍ادی‌ پ‍ش‍ت‌ ح‍ن‍ج‍ره‌ ی‌ خ‍ام‍وش !
میگفت: حافظه ، بزرگترین بدبختیِ بشره .
کاش یه نفر بیاد محکم بزنه تو گوشم بگه : نترس همش یه کابوس بود ..
و در پایان فقط یک جمله : هرگز فراموشت نخواهم کرد.
شب که میشود طناب داری بر گردنم می آویزند سنگی بر سینه ام میگذارند ، وکسی قلبم را در دستانش میفشارد: )
چشمهایش فریاد میزد دیگر توانی برای ادامه ندارد، امالبخند همچنان از روی لبهایش محو نمیشد. . .
لابلای کابوس هایش به دنبال رویا بود !
+زندگیت چطوره؟! من:بیشتر مواقع را در اتاقم میماندم،مدام منتظر بودم اتفاقی بیفتد!البته نمیشد گفت زندگی میکنم،در محیط های بسته فقط اتفاقات تکرار میشوند.
شادی هایمان در میانِ امواج درد ها غرق شد؛