نمیخوای معذرت خواهی کنی؟
جوکر:چرا باید واسه رفتار خشنم معذرت خواهی کنم؟اونایی که منو به اینجا رسوندن هیچوقت ازم معذرت خواهی کردن ؟
یه جایی تو شازده كوچولو میگه: آخرشم اونایی واسم ميمونن که اصلا روشون حساب باز نکرده بودم و گذاشته بودمشون حاشیه ی زندگیم. روباه روزنامه روى ميز رو برداشت عينكشو زد و گفت: اوناهم منتظرن بیاریشون وسط که برن:)
شب که میشود طناب داری بر گردنم می آویزند
سنگی بر سینه ام میگذارند ، وکسی قلبم را در دستانش میفشارد: )
چشمهایش فریاد میزد دیگر توانی برای ادامه ندارد، امالبخند همچنان از روی لبهایش محو نمیشد. . .
+زندگیت چطوره؟!
من:بیشتر مواقع را در اتاقم میماندم،مدام منتظر بودم اتفاقی بیفتد!البته نمیشد گفت زندگی میکنم،در محیط های بسته فقط اتفاقات تکرار میشوند.