eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ف‍ری‍ادی‌ پ‍ش‍ت‌ ح‍ن‍ج‍ره‌ ی‌ خ‍ام‍وش !
میگفت: حافظه ، بزرگترین بدبختیِ بشره .
کاش یه نفر بیاد محکم بزنه تو گوشم بگه : نترس همش یه کابوس بود ..
و در پایان فقط یک جمله : هرگز فراموشت نخواهم کرد.
شب که میشود طناب داری بر گردنم می آویزند سنگی بر سینه ام میگذارند ، وکسی قلبم را در دستانش میفشارد: )
چشمهایش فریاد میزد دیگر توانی برای ادامه ندارد، امالبخند همچنان از روی لبهایش محو نمیشد. . .
لابلای کابوس هایش به دنبال رویا بود !
+زندگیت چطوره؟! من:بیشتر مواقع را در اتاقم میماندم،مدام منتظر بودم اتفاقی بیفتد!البته نمیشد گفت زندگی میکنم،در محیط های بسته فقط اتفاقات تکرار میشوند.
شادی هایمان در میانِ امواج درد ها غرق شد؛
حرفهایی‌ست که نه گفتن دارد، نه نگفتن! اگر بگویی همه را از دست می دهی نگویی،خودت از دست می روی! این بزرگترین دلیل پیر شدن است ...