eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونی.. همه ی آدما یه روز تمام میشن نشون نمیدن، مثل قبل لبخند نمی زنند زندگی نمی کنند نمی‌بخشن و محبت نمی‌کنند! آدما یک روز برایِ خودشون هم تموم میشن! فقط " بودن " رو ادامه میدن...
انگار گلویم را سنگ قلاب کرده باشند ، از آن حرفی بیرون نمی آید !
من ماهیِ پر زخمی که رها شده میانِ دریای شور:)
انگار یه چیزی از وجودم گم شده، یه عزای ناشناخته و غمی که نمیتونم براش سوگواری کنم کلمه ی مبهمی که انگار توی حروف فارسی معادلی نداره. . .
آخرش چی میشه؟ آدما یه جوری بیخیالت میشن انگار هیچوقت نبودی !
و ما يک مشت دردِ متحركيم.
انگار گَردِ غم پاشیده اند در سیاهی شب.
به شب ها بگویید کمی دست از گلویمان بر دارد راه نفسمان تنگ است:)))
الان که به گذشته نگاه میکنم میبینم این من بودم که در همه حال برای نگه داشتن آدمای زندگیم تلاش میکردم ، و با چنگ و دندون نگهشون میداشتم ...
زندگی دروغ بود؛ ما برای مرگ به زمین پا گذاشتیم !
جایی بین غم و خستگی گیر کردم.