eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
من که اصرار ندارم،تو خودت مختاری یا بمان، یا که نرو، یا نگهت میدارم . .
هیچکس چشم به راه من دیوانه نبود هرچه بر در زدم انگار کسی خانه نبود . .
هرچی بیشتر میگذره بیشتر دلم میخواد ساکت باشم و در مورد هیچی با هیچکس حرف نزنم.
زندگی مثل پانتومیمه حرف بزنی باختی!
+ می‌خوام برم! - میشه تو بمونی، من برم؟ + وا چرا آخه؟ - چون رفتن آسونه ولی موندن وُ دیدنِ رفتن سخته خیلی سخت :)!
از لحاظ روحی احتیاج دارم ، برگردیم به روزایِ خوب گذشتمون . .
باخته اند تن هایشان را سخت به خستگی '
می‌گفت: رابطه با آدم درست یعنی دوس داشتن خودت هزار بار بیشتر از قبل.
زمان‌هایی پیش می‌آید که متقاعد می‌شوم برای هیچ‌گونه ارتباط انسانی مناسب نیستم !
هستیم، در رنج، اما بهرحال هستیم .
پوسته‌‌ی ظاهری چه اهمیتی دارد؟ درونم ویرانه است:)