‹اغمــٔـا›
من که اصرار ندارم،تو خودت مختاری یا بمان، یا که نرو، یا نگهت میدارم . .
هیچکس چشم به راه من دیوانه نبود
هرچه بر در زدم انگار کسی خانه نبود . .
+ میخوام برم!
- میشه تو بمونی، من برم؟
+ وا چرا آخه؟
- چون رفتن آسونه ولی موندن وُ
دیدنِ رفتن سخته خیلی سخت :)!