+ میخوام برم!
- میشه تو بمونی، من برم؟
+ وا چرا آخه؟
- چون رفتن آسونه ولی موندن وُ
دیدنِ رفتن سخته خیلی سخت :)!
هیچ کس متوجه نمیشود که بعضی از افراد چه عذابی را تحمل میکنند تا آرام و خونسرد به نظر بیایند !
‹اغمــٔـا›
اوج خفگی میدونی کجاست ؟
همونجایی که کلی حرف داری برای گفتن و بشدت ناراحتی و خیلی چیزا رو اعصابت میرن ولی سکوت میکنی و به آخرین درجهی ناراحتی میرسی و ترجیح میدی که هیچی نگی فقط یه گوشه بشینی ببینی چه میشه .