eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
+ می‌خوام برم! - میشه تو بمونی، من برم؟ + وا چرا آخه؟ - چون رفتن آسونه ولی موندن وُ دیدنِ رفتن سخته خیلی سخت :)!
از لحاظ روحی احتیاج دارم ، برگردیم به روزایِ خوب گذشتمون . .
باخته اند تن هایشان را سخت به خستگی '
می‌گفت: رابطه با آدم درست یعنی دوس داشتن خودت هزار بار بیشتر از قبل.
زمان‌هایی پیش می‌آید که متقاعد می‌شوم برای هیچ‌گونه ارتباط انسانی مناسب نیستم !
هستیم، در رنج، اما بهرحال هستیم .
پوسته‌‌ی ظاهری چه اهمیتی دارد؟ درونم ویرانه است:)
هیچ کس متوجه نمیشود که بعضی از افراد چه عذابی را تحمل میکنند تا آرام و خونسرد به نظر بیایند !
اوج خفگی میدونی کجاست ؟
‹اغمــٔـا›
اوج خفگی میدونی کجاست ؟
همونجایی که کلی حرف داری برای گفتن و بشدت ناراحتی و خیلی چیزا رو اعصابت میرن ولی سکوت میکنی و به آخرین درجه‌ی ناراحتی میرسی و ترجیح میدی که هیچی نگی فقط یه گوشه بشینی ببینی چه میشه .
گاهی فکر میکنم این سالها چقدر به ما سخت گذشته است ..