هیچ کس متوجه نمیشود که بعضی از افراد چه عذابی را تحمل میکنند تا آرام و خونسرد به نظر بیایند !
‹اغمــٔـا›
اوج خفگی میدونی کجاست ؟
همونجایی که کلی حرف داری برای گفتن و بشدت ناراحتی و خیلی چیزا رو اعصابت میرن ولی سکوت میکنی و به آخرین درجهی ناراحتی میرسی و ترجیح میدی که هیچی نگی فقط یه گوشه بشینی ببینی چه میشه .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
به هر چیزی بیشتر از خودت وابسته شی به همون اندازه کمتر احساس خوشبختی میکنی، خوشبختی یعنی خودت برای خودت کافی باشی:))!
تندیس بهترین آدم روی زمین هم تعلق
میگیره به :
اونی که میفهمه خیلی دوستش
داری و آدم میمونه ..
«گمان میکنم که عاشق جای زخمهایم هستم،
چون آنها بیشتر از اکثر انسانها با من ماندهاند.»