تندیس بهترین آدم روی زمین هم تعلق
میگیره به :
اونی که میفهمه خیلی دوستش
داری و آدم میمونه ..
«گمان میکنم که عاشق جای زخمهایم هستم،
چون آنها بیشتر از اکثر انسانها با من ماندهاند.»
اگر میتوانستم
از آسمان و سقفِ اتاقم عذرخواهی میکردم
بابت همهی شبهایی که به آنها خیره شدم
و چیزهایی را به یاد آوردم که باید فراموش میکردم . .
گفت هزار بارم که برگرده، یه دفعه میبینی بار هزار و یکم دیگه برنگشت، آدمه دیگه، خسته میشه، آدم خسته هم دیگه برنمیگرده، میره یه جایی گم و گور میشه برای خودش .!