eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
تندیس بهترین آدم روی زمین هم تعلق میگیره به : اونی که میفهمه خیلی دوستش داری و آدم میمونه ..
میروم غرق کنم کوه غمی را در خود:)
«گمان می‌کنم که عاشق جای زخم‌هایم هستم، چون آنها بیشتر از اکثر انسان‌ها با من مانده‌اند.»
نه خوشحالم،نه ناراحت فقط از همه چیز خسته شده‌ام....
و ما چقدر پر از زخم های نادیده ایم،که با تلنگری سر باز میکنند !.
چه خنجرها که از دل‌‌ها گذر کرد و نمردیم ما.
وقتی تمام تن میگریستم؛ کسی بر چشمم اشکی ندید.
انصاف نیست یک بار بدنیا آمدن و این همه مردن.
اگر می‌توانستم از آسمان و سقفِ اتاقم عذرخواهی می‌کردم بابت همه‌ی شب‌هایی که به آن‌ها خیره شدم و چیزهایی را به یاد آوردم که باید فراموش می‌کردم . .
گفت هزار بارم که برگرده، یه دفعه میبینی بار هزار و یکم دیگه برنگشت، آدمه دیگه، خسته میشه، آدم خسته هم دیگه برنمیگرده، میره یه جایی گم و گور میشه برای خودش .!