eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتایی هست که کاملا ارادی، دوست‌نداریم حالمون خوب شه، چون اون درد، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزی هست که از دست دادیم.
اندوه مرا بچین که رسیده ‌است ؛
" زخمی دگر بزن که نیفتاده‌ام هنوز . . "
بی قرارم،خسته ام،غمگینم،تاریکه،سیاهه،شبه. میدونی کی اینطوری میشه ؟! وقتی بین خواسته قلبت و چیزی که عقلت میگه فاصله هست ... جنگه اینجا جنگه.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
آدم خوبه‌ی داستانم نبودم ، چون حالم خوب نبود .
به سان مسافرخانه های سرراهی دورافتاده، مرا برای رفع خستگی و برای عبور ساخته اند:)
این رویاست که آرامش می‌آورد، نه واقعیت.
و شب بی‌نهایت بود، شبیه زخم های من . . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاه میشود شاد ترین رقصنده جشن ، غمگین ترین آدم شهر باشد:))!
سلام