- هرکسی باید یه نفرو داشته باشه که تو موسیقی باهاش هم سلیقه باشه؛
تا وقتی موزیکه پلی شد ،
تنهایی همخونی نکنه!
با هم فریاد بزنن..!
خدایا مگه نگفتی از رگ گردن نزدیک تری بهم ؟
پس دستتو بزار روی قلبم و بهم بگو حالمو خوب میکنی !
اونی که به تو احتیاج داره منم :)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
وقتی آدم از چیزی غنی باشه باهاش فخر نمیفروشه ؛ آدمها اندازه کمبود هاشون پُز میدن:))!