eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و در وجود خودمان است دوای خودمان !
میگفت: لطفی در حقم کن و زیاد دوستم نداشته باش. از آخرین باری که زیاد دوستم داشتند به بعد، کم ترین محبتی ندیدم:)
گم شدیم بین شیار های مغزمون؛
او آن‌قدر قوی بنظر می‌رسد که هیچکس نگرانش نمی‌شود . . .
انسان ، در نهایت به همه چیز عادت می‌کند"
‹اغمــٔـا›
؛
و درد به استخوانِمان رسیده اما هنوز خودمان را نباخته‌ایم و روزگار را زندگی می‌کنیم و هنوز آنقدر می‌خندیم که سرمان از این همه ناخوشی‌هایی که مجبور به پذیرفتنش کردیم درد می گیرد.
و ما اشک‌هایی هستیم که هیچگاه بند نمی‌‌آید؛
می سازیم و ویران می کنیم انسان موجود خوبی نیست .
قبول نداری خیلی معرکه است که از شر همه‌چی و همه‌کس خلاص شوی و بروی جایی که هیچ‌کس تو را نشناسد؟ گاهی دلم می‌خواهد همین کار را بکنم!
نترس، مرگ خیلی زود به سراغ ما خواهد آمد. بگذار زندگی کنیم و دوست بداریم:)))
به قول اخوان ثالت: کیستم؟ یک تِکه تنهایی!