قبول نداری خیلی معرکه است که از شر همهچی و همهکس خلاص شوی و بروی جایی که هیچکس تو را نشناسد؟
گاهی دلم میخواهد همین کار را بکنم!
‹اغمــٔـا›
همنشینی با کسی دلتنگیام را کم نکرد ؛ کاش میشد لحظهای از دست تنهایی گریخت . .
این که از بیخبری کُشت مرا چیزی نیست ؛ زندهام کرد به یك حرف قیامت این است . .
حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند. فقط باید آنهایی را پیدا کنی که ارزش این را داشته باشند که به خاطرشان، رنج بکشی!
رنجِ او آنقدر طولانی شد
که اطرافیانش به آن عادت کردند و از یاد بردند که او سخت در عذاب است:)