eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم‌ها ناامید کننده‌اند. کسانی که با آن‌ها مهربان‌ترین بودی کاری می‌کنند که با خودت نامهربان شوی‌ . . .
تو که نمی دانی! اما آدمی به نقطه‌ای می‌ رسد که پی می‌ بَرد قرار نیست هیچ اتفاق تازه‌ ای رخ دهد! اما صبر می‌ کند، صبر می‌ کند، صبر...
غنیمت است در این روزگار، خندیدن؛
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی!»
سوزِ‌ دل‌ ما‌ به‌ ابرها‌ می‌رسد؛ ولی‌ کجاست‌ باران؟
برشی از کتاب دسته دلقکها: یه ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ در ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﺎشی؛ ﺑﻬﺶ میگن ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ!
آموخت دلتنگی اش را پنهان کند. از همه ، از او ، حتی از خودش.
گاه چنان دردی بر استخوانهایم وارد می‌شود که انگار اولین‌بار است با زندگی‌ام مواجه شده‌ام و تابحال این را نزیسته‌ام . .
در رفتن هیچ چاره ای نبود و در ماندن هیچ امیدی، ما باید از اول نمی‌آمدیم !
به قول رومن رولان: آنچه از همه دردناک تر است، فقر و بیماری نیست، بیرحمی مردم نسبت به یکدیگر است .
با هم بودن، راهی بود برای فراموش کردن هراس از زندگی "