eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
غنیمت است در این روزگار، خندیدن؛
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی!»
سوزِ‌ دل‌ ما‌ به‌ ابرها‌ می‌رسد؛ ولی‌ کجاست‌ باران؟
برشی از کتاب دسته دلقکها: یه ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ در ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﺎشی؛ ﺑﻬﺶ میگن ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ!
آموخت دلتنگی اش را پنهان کند. از همه ، از او ، حتی از خودش.
گاه چنان دردی بر استخوانهایم وارد می‌شود که انگار اولین‌بار است با زندگی‌ام مواجه شده‌ام و تابحال این را نزیسته‌ام . .
در رفتن هیچ چاره ای نبود و در ماندن هیچ امیدی، ما باید از اول نمی‌آمدیم !
به قول رومن رولان: آنچه از همه دردناک تر است، فقر و بیماری نیست، بیرحمی مردم نسبت به یکدیگر است .
با هم بودن، راهی بود برای فراموش کردن هراس از زندگی "
"و من گریستم! به یاد تمام رویاهایی که تا خواستیم نوازششان کنیم، پژمردند."