برشی از کتاب دسته دلقکها:
یه ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ در ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﺎشی؛
ﺑﻬﺶ میگن ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ!
گاه چنان دردی بر استخوانهایم وارد میشود که انگار اولینبار است با زندگیام مواجه شدهام و تابحال این را نزیستهام . .
به قول رومن رولان: آنچه از همه دردناک تر است، فقر و بیماری نیست، بیرحمی مردم نسبت به یکدیگر است .
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ برای آنها تنها نشانه ى حیات، بخار گرم نفس هایشان است! کسی از کسی نمی پرسد:آهای فلانی! از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟چراغش نوری دارد هنوز؟:)
باید رفت تا ببینی چه کسی با پای پیاده به دنبال تو قدم برمیدارد آری زندگی است دیگر همدم میخواهد.!