eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
"همه از مرگ میترسند، من از زندگی سمج خودم." همین بود. حکایت همین بود و اگر او با باران هم سقوط میکرد، باز زنده ماندن مثل کنه رهایش نمیکرد.
‏«همیشه افراد ساکت را دوس داشته ام، هیچگاه نمی فهمی که در حال رقصیدن در رویای خویشند و یا بار هستی را به دوش می کشند.»
به اسم مرهم می‌آیند، زخم‌ترین آدم‌ها.
قربانی، قربانی تولید می‌کند! آدم‌هایی که ما را رنج می‌دهند، خیلی اوقات رنج کشیده‌هایی هستند که از زخم‌های خودشان نتوانستند عبور کنند . .
مى‌گويند كه درد ‏آدم‌ها را به هم نزديک مى‌كند؛ ‏به من بگو ‏كدام‌مان شاد هستيم ‏كه اين همه از هم دور مانده‌ايم؟:)
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
‌بهترین راه اینه که خودتو بزنی به اون راه !
همه چیز در شهر آرام بود ، جز قلبم:)
از دفنِ ما؛ سال‌هاست که می‌گذرد. فقط کاش می‌دانستیم؛ چرا نمی‌میریم.
یجوری تو اوج جوونی پیرم که خود پیرا انقد پیر نیستن !.