eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هزاران من در من است؛ هر یک در حال دریدن دیگری.
حافظه قوی استخوان خورد میکند !
دل به دریا زدگان خنده به سیلاب زنند .
شایدم هیشکی دیگه قوی نیست و هممون داریم ادا در میاریم و فقط بعضیا به این ادا در اوردناشون عادت کردن...
در کوله بارِ قسمتِ ما ؛ غم زیاد بود"
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
احساساتم را دود کردم برای دوری از بلا
نوشته بود: آدمه دیگه، تا یه جایی چوب احساساتشو میخوره، از یه جایی به بعد ترجیح میده چوب بی احساس بودنشو بخوره؛ لااقل کمتر درد داره
‏آدم گاهی از اندوه‌ خالی‌ست. رنجی ندارد، امّا کلافه و بیهوده ا‌ست! هیچ‌کاری نمی‌کند، و هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. و این بی‌داستان بودن، چه‌قدر مسموم است . . .
آزادی ما از سفر کردن هایمان معلوم می‌شود. کسی که دارایی اش را برای سفر خرج می‌کند در واقع دارد آزادی ذخیره می‌کند برای روزهای حسرت نخوردن.
آدم ها یک زمانی در یک جایی ناخواسته خودشان را جا می گذارند و می روند:)))