eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
من دهان باز نکردم که نرنجی از من مثلِ زخمی که لبش باز به خنده نشد . .
زِ بس خندیدم و پنهان نمودم راز خود را؛ کسی باور ندارد در دلم دریای درد است . .
از اضطراب شلوغی‌ها، به سکوت تنهایی می‌رسی و میان این بهت عمیق، خوب که نگاه میکنی میبینی‌ چه غریبانه، بغض در آغوش گلویت آرام گرفته!
چهره‌هایی که با سکوت خود اسرارِ پنهان روح را بازگو نمی‌کنند، زیبا نخواهند بود هرچند ظاهراً زیبا و موزون باشند.
از سکوت گریزانیم و از صدا بیزار . .
و من راه بهتری برای عاقل ماندن و رهایی از اضطراب به جز دیوانگی سراغ ندارم!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
در نهایت، تعداد سال های زندگی مهم نیست، بلکه میزان زندگی در آن سال ها مهم است:))!
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
‌‌"دنیا یه آدم‌دونی خیلی بزرگه" آشغال گفت
سلام
تو ذهنم همیشه خوشبختی یه در داشت ولی هر بار خواستم بازش کنم پشتش دیوار بود.
و او از دردی از پا در افتاده بود که خودش آن را دلتنگی می‌نامید . .