eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
نمی‌توانستم خودم را از دست دیوی که در من بیدار شده بود نجات بدهم .
اما تشکری بی‌پایان به خودم مدیونم؛ به کسی که بودم، کسی که زندگی کرد؛ با اینکه نمی‌خواست.
کاش از من چندتا بود. یکیشون مدام یادآوری می‌کرد ول کن کار رو، چاییت یخ کرد ‌. . .
دلتنگی را اگر چاره بود ، ما بیچاره نبودیم !
‌کل خواسته های ما اینه که سقف آرزوهامون آوار نشه رو سرمون"
‹اغمــٔـا›
؛
کاش پرنده ای بودم و فضای بین شاخ و برگ ها مال من بود و آبی آسمان در ته چشم هایم می رقصید و باد از سنگینی تن من می کاست. کاش پرنده ای بودم و شاخ و برگ درختان، مرا از زمین جدا می کرد...
گروه نویسندگی👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3878682980C87fa6e219e
غم بیشتر از هر بنی بشری مرا بلد است . !
‏ما بین واقعیتِ ناخوشایند و رویایی که محقق نمی‌شود درمانده و حیرانیم
نیازی نیست اطراف‌مان پُر از آدم باشد، همان چند نفری که اطراف‌مان‌اند آدم باشند، کافی است . . .