با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛
وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده...
آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بارِ درداشو به دوش بکشه؛
حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید!
‹اغمــٔـا›
دقیقا همونجایم که شادمهر میگه:
میخوام برم پا ندارم ،
میخوام نرم جا ندارم ،
گریه کنم دل ندارم ،
داد بزنم نا ندارم:))