امروز ...
پُستچیِ پيرِ اين کوچه هم
پيدايش نشد،
پنجره را ببندم بهتر است؛
هقهق بیپردهی اين دو ديدهی بارانی،
آبرویِ ابرآلود همهی درياها را
خواهد برد...
مهم ترین چیزی که یاد گرفتم اینه که هر کسی میتونه قلب داشته باشه ولی وجدان نصیب هر کسی نمیشه!
+تو حق نداری همینجوری ول کنی بری و همرو نگران کنی.
-بعضی وقتا آدم فقط باید مسئولیت خوشحالیهای خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه بنظر بیاد.
فلسفه اصلیام در زندگی اجتناب از آدمها تا جای ممکن بود، هرچه کمتر آدم میدیدم حالم بهتر بود . .
@AghmaaKasra Zahedi _ Darya (320).mp3
زمان:
حجم:
7.6M
بعد از تو روزای بارونی دلگیره:)
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
پناه باشید؛ برای تمام کسانی که از دور، قوی و بینیاز به نظر میرسند:))!