میگفت:
من همیشه با همه موافقم، چون این تنها راهیه که میتونم ساکتشون کنم تا دیگه به حرفشون ادامه ندن!
‹اغمــٔـا›
یک عمر زمین خوردن و یک عمر دویدن پایان بدی بود به جایی نرسیدن . .
پیری آن نیست ک بر سر بزند موی سپید
هر جوانی ک به دل عشق ندارد پیر است . .
میگفت:
من که خودم نخواستم تنهایی از پس یه سری چیزا بر بیام ، مجبور بودم ، کسی نبود چون .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
چه خوب است پیدا کردن کسی که زورش به بی حوصلگی ما برسد:))!