‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
چه خوب است پیدا کردن کسی که زورش به بی حوصلگی ما برسد:))!
میگفت: آدما وقتی عاشق میشن
یه کارایی میکنند که خرا میزنن رو شونه دوستشون میگن : نگاه ، یاد بگیر آدم بازی در نیار!
او مدت زیادی بود که احساس میکرد هیچ حسی را دیگر احساس نمیکند، اما دلتنگ زمانی بود که احساسی را درونش حس میکرد.
گاهی با خودم فکر میکنم ممکنه خدا ما انسان ها رو به خاطر بلاهایی که سر هم دیگه آوردیم ببخشه؟ بعد که به دور و برم نگاه می کنم میفهمم که خدا مدت ها پیش اینجا رو ترک كرده ..