eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
در‌ خموشی‌های من ؛ فریادهاست:)
که شب‌ را تحمل کردم ؛ بی آنکه به انتظار صبح مصلح بوده باشم.
میگفت: آدما وقتی عاشق میشن یه کارایی میکنند که خرا میزنن رو شونه دوستشون میگن : نگاه ، یاد بگیر آدم بازی در نیار!
او مدت زیادی بود که احساس میکرد هیچ حسی را دیگر احساس نمیکند، اما دلتنگ زمانی بود که احساسی را درونش حس میکرد.
هميشه از بيرون آرامش داشتم ولی از درون در حال فكر كردن به همه چيز بودم ...
در من غمی هزارساله دمیده‌اند .
‌گاهی با خودم فکر میکنم ممکنه خدا ما انسان ها رو به خاطر بلاهایی که سر هم دیگه آوردیم ببخشه؟ بعد که به دور و برم نگاه می کنم میفهمم که خدا مدت ها پیش اینجا رو ترک كرده ..
" چه گویم؟! از که گویم؟! با که گویم؟! که این دیوانه را از خود خبر نیست:))) "
الان دیگه حرفت میره ولی سرت سرجاشه !
و هیچ چیز آن‌قدر که نگران بودی ، نگران کننده نبود.