eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
خدا که میدانست؛
نمیدانست؟!
در انتظارِ اتمامِ غمی عمیقم که ریشه هایم را تا مرزِ جنون سوزانده...
کاش جوونی رو می‌شد نگه داشت هر وقت اوضاع خوب بود پلی کرد. الان حالمون خوش نیست واسه جوونی کردن:))
گاهی‌ وقت‌ها بايد رفت، رفت، رفت يک خيابان دراز را گرفت و تا آخرين نفس رفت پيچيد به يک كوچه‌ی باريک و ناپديد شد !
آنکه باید به دادمان برسد، آمد و از کنارمان رد شد . .
خودمان را بگذاریم داخل پاکت‌نامه و پُست کنیم یک جا که شب تمام شده باشد '
هوای زیستن، یا رب چنین سنگین چرا باید . . ؟
" رَها از آنچه هست و نیست "
وقتی همسرش مُرد شوهرش این گونه گفت : عکس همسرم از دیوار آویزان هست، فقط من میخ را در قلبم احساس میکنم:)