eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تا وقتی خطر از دست دادن یه چیزی رو حس نکنی واسه نگه داشتنش تلاش نمیکنی:))!
سلام
و همدیگر را در آغوش بگیرید، جهان بوی باروت میدهد...!
در واقع ما همه انسان بودیم تا اینکه نژاد ارتباطمان را برید، مذهب جدایمان ساخت ، سیاست بینمان دیوار کشید و ثروت از ما طبقه ساخت .
من چندین نسخه از خودمو سوزوندم تا که گرمم باشه . . .
‌ای کاش یکی بیاید ،که وقت رفتن؛ نرود:)
- دنیا پر از آدمای تنهاییه که می‌ترسن خودشون پیش‌قدم بشن.
یک عمر در انتظاری تا کسی بیاید که تورا درکت کند و تو را همان گونه که هستی بپذیرد و عاقبت در می یابی که او از همان آغاز ، خودت بوده ای.
این جنگ ،جهانش چندم است که این چنین تلفاتش قطره های جوشیده از چشمانم را هم به خون الوده ميكند؛
اکنون از من فقط یک تَن مانده؛ یک تَنِ صد تُنی از غم .!
چیزایی رو تحمل میکنم که فکر میکردم فرا تر از توانمه.