eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
روزگار عجیبی شده است! حتی وقتی میخندیم... منظورمان چیز دیگریست، وقتی همه چیز خوب است میترسیم! ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم!
بی‌تابم آن‌چنان که درختان برای باد.
چه‌ کسی‌ می داند که تو در پیله تنهایی‌خود تنهایی . .
بقول جناب اخوان ثالث : چنان تنهای تنهایم که حتی نیستم با خود.
ما یه عده گاویم که یاد نگرفتیم نبـــاید تو زندگی هم دخالت کنیم !.
ما آدم ها همدیگر را گم کرده ایم.
-ما را از جهنم می‌ترسانند ... انگار در بهشت زندگی می‌کنیم!
روزگاری شد که در تعبیر هیچ افتاده‌ایم . . .
من باید خودم و تو کار غرق کنم وگرنه توی فکر غرق میشم .
آرايشت را پاک كن غم به تنهايی زيبايت می كند:)