eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دو سومِ جهان رو آب تشکیل داده، مابقی را فاصله...
‏او ترک‌مان نکرد کوچ کرد . . ! در کوچ کردن حزنِ عمیقی پنهان است .
‏کجا دیدی جهانی را ‏به این شوریده احوالی؟!
با شما از زخمی سخن میگویم؛ برآمده از نیزه‌های نادانی و ما همه قربانی آنیم...
قرن‌هاست که ما ملّتِ فردا هستیم. در زندگیِ غم‌انگیزمان امروزْ نداریم، و همه چیزمان شده: ان‌شاءاللّه دُرُست خواهد شد، برادر!
در من درد هاییست که آرام نمیشوند فقط باید خاک شوند ؛آن هم با من . .
مغزم در جنگ با افکارم ، هر دم قطعه ایی را می‌بازد .!
به آیندگان بگو که شبِ ما چقدر شب بود و روز و روزگارِ ما چگونه مُرد و پیکرِ رؤیا باخته‌ی ما در کدام درّه یا پستو پرت شد ، رها شد ، لگد شد.
اگر دلتان به ماندن است با تمامتان بمانید، اگر قصدتان رفتن است با همه تان بروید، نصفه و نیمه رفتن ها، نصفه و نیمه ماندن ها، خودِ جهنم اند این لعنتی های ناتمام . . !'
اگه باهات موافق باشم ساکت میشی؟