eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به اسم مرهم می‌آیند ، زخم‌ترین آدم‌ها...
ولی ما زندگی نمیکنیم زندگیمونو میگذرونیم .
احمق بودن، حاصلِ مدت فراوانی عاشقی کردن یک طرفه است .
معلق در فضای غبارآلودِ ذهن ؛
من از تمام این بودن هایی که به نبودن شبیه‌اند خسته‌ام:))
ما، خیلی زودتر از اینکه بفهمیم تنها شده بودیم .
میگفت: من دیگه خودم نمی‌خوام. نه اینکه نتونم، نه اینکه نشه، فقط نمی‌خوام. خیلی چیزها مزه‌ی چای سرد و از دهن افتاده می‌دن و حق دارم که نخوامشون.‌.
اعتماد مثل دومينو ميمونه! حالا دستت بخوره، پات بخوره، عمداً بندازى، مرض داشته باشى يا هرچى وقتى ريخت ديگه كار از كار گذشته
ما برای چیزهای اشتباه ارزش قائلیم. و همین باعث می‌شه تموم زندگیمون سر و ته بشه.
او در شلوغی ذهنش به دنبالِ راهی برای فرار میگشت ...