‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
وقتی همه چیز رو تو زندگیت تجربه می کنی دیگه از هیچ اتفاقی و هیچ چیزی نمی ترسی:))!
حقیقتاً من اگه بلد بودم وقتایی ك ناراحتم حرفمو بزنمو تو خودم نریزمو مراعات طرف مقابلمو نکنم ؛ الان آدمِ خوشحالتری بودم:)))
با گذشت زمان این شما نیستین که ذات واقعی آدمارو میشناسین، با گذر زمان اونا دیگه نمیتونن احساس واقعیشون رو پنهان کنن و به دروغ ادامه بدن.