حقیقتاً من اگه بلد بودم وقتایی ك ناراحتم حرفمو بزنمو تو خودم نریزمو مراعات طرف مقابلمو نکنم ؛ الان آدمِ خوشحالتری بودم:)))
با گذشت زمان این شما نیستین که ذات واقعی آدمارو میشناسین، با گذر زمان اونا دیگه نمیتونن احساس واقعیشون رو پنهان کنن و به دروغ ادامه بدن.
میگفت: از یک جایی به بعد ، تلاشُ مزخرف ترین راهِ ممکن میبینی واسه رسیدن به کسی که خودش چشماشُ رو همچی بستُ ، دور تر از همیشه نظاره گر موند .