eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: از یک جایی به بعد ، تلاشُ مزخرف ترین راهِ ممکن میبینی واسه رسیدن به کسی که خودش چشماشُ رو همچی بستُ ، دور تر از همیشه نظاره گر موند .
و ما مجبور بودیم محکم باشیم .!
غریبه‌ایم ، آشنا می‌شیم ، غریبه می‌شیم دوباره ، ولی می‌شناسیم هم رو.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
راهِ برگشتی وجود نداره، قدرِ همه چیزو همون موقع بدونید:))!
سلام
کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ی ماست.
و دلتنگی در آن که از درون مُتلاشی بود ، معنا می‌شد؛
نیاز دارم وایسم کنار و یکی به خاطر من شلوغش کنه؛ یکی سنگم رو به سینه بزنه و بشه کاسه‌ی داغ‌تر از آشم. مثل وقتی که بچه بودم اگر چیزی می‌خواستم و کسی پاسخگو نبود مامان بزرگم زودی اعتراض می‌کرد «این بچه هلاک شد!» نیاز دارم یکی بیاد دستم رو بگیره بیافته جلو و سر زندگی داد و بیداد کنه بهش بگه این بچه هلاک شد.
ما را عجب غمیست که گفتن نمی‌توان !
برای همدل خود لازم نیست همه چیز را بگویی تا او اندکی از تو را بفهمد، بلکه کافی است اندکی بر زبان بیاوری تا او همه‌ی تو را دریابد..