eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
نیاز دارم وایسم کنار و یکی به خاطر من شلوغش کنه؛ یکی سنگم رو به سینه بزنه و بشه کاسه‌ی داغ‌تر از آشم. مثل وقتی که بچه بودم اگر چیزی می‌خواستم و کسی پاسخگو نبود مامان بزرگم زودی اعتراض می‌کرد «این بچه هلاک شد!» نیاز دارم یکی بیاد دستم رو بگیره بیافته جلو و سر زندگی داد و بیداد کنه بهش بگه این بچه هلاک شد.
ما را عجب غمیست که گفتن نمی‌توان !
برای همدل خود لازم نیست همه چیز را بگویی تا او اندکی از تو را بفهمد، بلکه کافی است اندکی بر زبان بیاوری تا او همه‌ی تو را دریابد..
و آدم ها بار ها رفتند و دیگر برنگشتند .
من این را حق مسلم هر فرد می‌دانم ك هر طور دلش خواست به جهنم برود .!
خود را بچسب ، دنیا هیاهویی بیش نیست.
میگفت: احساس میکنم هر سری که اشک میریزم، سنگدل تر از قبل میشوم.
‹اغمــٔـا›
؛
اگه یه تیکه کاغذ بود پارش می‌کردم، اگه یه بطری بود، می‌شکستمش، اگه یه دیوار بود آوارش می‌کردم ولی این قلب منه.
آدم است دیگر گاهی برای ماندن . . نیاز به مواد نگهدارنده دارد ؛
-مردمی که به میل خود در تاریکی نشسته اند نیازی به روشنایی ندارند .